fredag 15 juni 2012

Äntligen internet!! 3 dynor

Ja som rubriken lyder, äntligen internet!! PÅ datorn.
Har såå mkt att blogga, har sytt som en tok till alla härliga kunder <3
Tänkte börja visa 3 dynor som jag sytt för länge sen, innan flytten till och med :p


Min standard-dyna som passar de flesta vagnar.
Minns inte till vilken vagn det var denna gång, men tyget är iaf ett trikå-tyg.




Detta set var till en Spider har jag för mig.
Dyna & bumperskydd. Fick önskemål om färger &
lapptäcke, sen fria händer - sånt gillas! :D



En dyna till en Bee+
Denna kund blev så nöjd att hon beställt ett lapptäcke & en till dyna efter det att hon fick denna.

Visar mer saker snart.
Hoppas ni orkat hänga kvar & vänta på mig dessa veckor.
Ha det fint!

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Vad tar du för en dyna? Vi har en baby jogger city mini...

    SvaraRadera
  2. :) Tack 400:- inkl tyg.

    SvaraRadera
  3. Oki! Då ska jag ta mig en funderare!! Billigt!!!

    SvaraRadera